x 

Veelkord toitumisest. Poola tuur MTB Challenge

Poola – Tšehhi metsades ja mägedes toimuvad mitmes eestlaste hulgas populaarsed maastikuratta tuurid . 3-7 päeva jutti võistlemist ei ole naljaasi. Kuidas õige toitumisega oma tulemust parandada? Selle küsimuse esitasin toitumisspetsialistidele ja sain alljärgneva vastuse:


PIKAAJALINE PINGUTUS KUNI 5 TUNDI

2-3 päeva enne:  1 monodoos  (25ml.) Nutrend MAGNESLIFE’i  õhtuti,

Parandamaks lihastöövõimet ja ennetamaks krampide teket

Toitumine võistluseelsel õhtul:

Süsivesikurikas toit- pasta +värskesalat kodujustuga +magustoiduks puuviljad viinamarjad,banaan.Laadida süsivesikuvarusid lisaks magusama (isotoonilise ISODRINX spordijoogiga u.1 l õhtu jooksul, enne ja peale toitu. Võistluseene hommikusöök 3,5 h enne starti: kerge puder moosi või meega+ väike jogurt 

ENNE PINGUTUST

JOOK:  200 ml.   Nutrend ISODRINX  lahja hüpotooniline sportdijook juua 20 min enne pingutust

20 ml. Nutrend L-CARNITIN LIQUID  lahjendada 700 ml ISODRINX lahja spordijoogiga

 

VÕISTLUSAEGSELT 

100-150 ml ISODRINX  spordijooki juua  iga 10-15 min. Järel Igale 700 ml lisatuna 20 ml L-CARNITIN LIQUID’i . 

2 tunni alguses 1 tuub ENDUROSNACK  geeli  ja juua peale Nutrend PROFIDRINX/ ISODRINX spordijooki

2, 5 tunnil ½ Excellent batooni ja juua peale lahjat Nutrend PROFIDRINX /ISODINX spordijooki          

3 tunni algul 1 tuub ENDUROSNACK geeli Nutrend PROFIDRINX/ISODRINX spordijooki+ 1 SHLEHA ja juua peale

3,5 tund ½ Excellent batooni ISODRINX spordijooki + 1 MAGNESLIFE 25 ml. (1 monodoos) ennetamaks krampide teket! 

4 tunni algul  1 CARBOSNACK ja juua peale lahjat Nutrend PROFIDRINX /ISODINX spordijooki 

4,5 1 TURBOSNACK ja juua peale lahjat Nutrend PROFIDRINX /ISODINX spordijooki JA VAJADUSEL 4,45 VEEL 1 TURBOSNACK  ja juua peale lahjat Nutrend PROFIDRINX /ISODINX spordijooki   

PEALE PINGUTUST 

NUTREND REGENER taastusjook 450 ml.Tarvitada vahetult peale pingutust, kiirendamaks taastumist pikaajalisest pingutusest!

Peale igat etappi soovitan soojalt 5-10 min rahulikult peale kerida. See viib piimhappe lihasest välja ja aitab lihast lõdvestada. Seejärel venitused ja peale pesemist võib jalad sisse määrida Born 4 Muscle-Relax-iga 

Kuna igapäevane sadulas rappumine võib kanni korralikult ära hõõruda (valus kogemus J) siis soovitan soojalt enne igat etappi istmik ja/või pükste pehmendus kokku määrida Born 8 Basic Care Cream-i või Born 5 Cyclist-Powder-iga. Ise eelistan kreemi. 

Tehes kõike seda ja kui mitte sattuda pöördesse Tšehhi õllest ja kohalikest kaunitaridest on järgmisel päeval stardis sootuks „puhtam ja kuivem tunne”

 Edu kõigile kes Poola lähevad! 

Riho   

 

Minu konto

Kontakt

Riveante OÜ

Nõmme tee 95 / Tüve 22a
11317 Tallinn, Estonia

Võta ühendust: +372 50 26 200

Reg nr: 11473210