x 

Uudised

Päästke oma tagumik!

Võidusõit. Vihma sajab. Kõvad mehed võistlustel porikaid peale ei pane. Aga õhtul kannivahe tulitab.

Ass Saver päästab Sinu taguotsa. Sest see on UCI legaalne. Seetõttu saavad seda kasutada ka kõvad mehed.

Naised on kõvad niiehknaa:-)

Ass Saverile pühendatud videolõik Milano-San Remo 2014 võidusõidust.

Ajab ju jooma!

Miks on vedeliku tarbimine treeningute ajal üluoluline?

Faktid:

  1. 1% vedeliku kaotuse juures väheneb organismi sooritusvõime 10%.
  2. Taavi Rõivase Kevadkollektsioon plaanib tõsta osadel vedelikel aktsiisi.

Loe edasi...

Toetame loodavat profiklubi

Saime alloleva kirja üleskutsega toetada loodavat Eesti ratturite profiklubi. Hobisport pani oma õla alla. Kutsume üles ka oma sõpru loodavat klubi kas moraalselt (nt info jagamisega) või rahaliselt toetama.

-------------------------------

Tere

Paljud Eesti rattaspordiga seotud inimesed heiatavad juba pikemat aega, et oleks vaja oma profiklubi ja poistele parema võimaluse andmist juuniorite klassist väljudes.

Nüüd on aeg tegutseda!

Loe edasi...

Laulupidu on läbi, pidu kestab edasi!

Laulupidu on läbi, aga High5 toodete soodukapidu kestab edasi!

Kõikidel High5 toodetel kuni septembri lõpuni endiselt soodushind -20%

Ees on ootamas veel:

  • Kõrvemaa Rattamaraton
  • Kõikide maastikuratturite lemmik Haanja 100
  • 7 sügiskrossi
  • Prükkelcupi viimene etapp, Tallinna MV maastikuratta sõidus
  • Marimetsa Kapi VIII etapp
  • KoMo sarja VII etapp, Rapla maakonna MV maastikuratta sõidus

Mida ja millal pikema sõidu ajal süüa saab endiselt siit.

Edukaid starte koos High5 energialaksuga!

Eurobike 2014 - Silverback

Eelmisel nädalal Saksamaal Friedichshafenis toimunud Euroopa suurim rattamessil Eurobike esitles Silverback laiemale avalikkusele oma 2014 aasta mudeleid.

Uudseim mudel mida esitleti oli Silverback Signo - maastikuratas millel esijooks on 29" ja tagajooks 27,5". Loomulikult oli esindatud kogu Silverbacki 2014 mudelivalik: Scalera, Scento, Senza, Sento, Shuffle, Signo, Slade, Slider, Sola, Space, Splash, Sprada, Spyke, Strake, Storm, Strela, Stride ja Syncra.

Signost ja maantee tipprattast Scalerast kirjutas lühikese ülevaate ka Bikeradar.

Silverbacki 2014 mudelte testsõidust saab lugeda (kes ei ole seda veel teinud) siit.

Video ülevaave mudelitest Storm, Slider 275 ja Scalera.

Video ülevaave mudelist Signo.

Varsti hakkame uutele ratastele ka tellimusi vastu võtma. Stay tuned:-)

Silverback 2014

Käisin hiljuti Saksamaal Stuttgardis Silverbacki 2014 aasta mudeleid vaatamas ja proovimas. Annan lühikese ülevaate kuuldust ja kogetust.

Esmalt Silverbacki plaanidest. Vaatamata lühikesele ajaloole (Silverback asutati 2004, Euroopas asuv uurimis- ja arendusosakond loodi 2010) on saavutused arendustöö osas märkimisväärsed. Näiteks saavutas maanteeratas Scalera 2012 Eurobikel disaini peaauhinna. Pikemate plaanide kohaselt soovitakse aastaks 2020 jõuda 5 parima rattatootja hulka. Kõlab tuttavalt? Nähes arendustööd  mida Silverbackis tehakse usun, et see on täiesti reaalne.

5 parimat palun mitte segi ajada 5 suurima rattatootjaga. Silverback hoiab oma mudelivaliku suht väikese. Tehakse ainult neid mudeleid mis on oma klassi parimate seas. Keskpärasusega ei rahuldata.

Mis siis uudist?

  • Tehnika arengu osas tundub, et viimased paar aastat on pendli efekti hea näide. 26" pealt jooksid tootjad hurraga 29" peale, nüüd liigutakse keskele, ehk 27,5" poole. Silverbacki valikus olid juba käesoleval aastal nii 27,5“ kui 29“ rattad. Rajalt on saadud korralikku tagasisidet ja mudeleid on täiustatud.
  • Maanteerattaid toodetakse üha enam karbonraamiga, aluraamide osakaal väheneb.
  • Kui mõned aastad tagasi tuldi välja thru-axle amortidega, siis tänaseks on turul ka thru-axle tagumise ratta kinnitused.
  • Parandatud on FS rataste tagavedrustust.
  • Turule tullakse rattaga mille geomeetria on disainitud 27,5“ taga- ja 29“ esijooksule.
  • Tootjad panustavad üha enam ka disainile, suureneb nende klientide hulk, kes ostavad „silmadega“, vaadates disaini ja hinda.

 

 


Vaatamata viimasele väitele Silverbacki puhul kompromisse hinna/kvaliteedi osas ei tehta:

  • Kõikidel ratastel kasutatakse ainult Shimano komponente. Ka neid (nt vändad, rummud, pidurid jne) mida mõni tootja odavamatega asendab.
  • Kõikidel maastikuratastel kasutatakse täispikkuses kõrisid. See tagab käiguvahetuse ja pidurite laitmatu pikaajalise toimimise.
  • Kõik raamid (nii torude kuju kui omadused ning geomeetria) on disainitud Silverbacki inseneride poolt. Nn tehase poolt toodetud torusid ega raame ei kasutata.
  • Kasutatakse uusi ja/või kallimaid tehnoloogiaid ja materjale, et saavutada parem ja esteetilisem tulemus.
  • Jälgitakse, et sarnaste rataste puhul oleks kaalu /spetsifikatsiooni/hinna suhe turu parimate seas.

Kõikide mudelitega ja spetsifikatsioonidega sõita ei jõudnud. Keskendusin sellele mis rohkem huvi pakkus.

Maanteeratastega sõitsin loomulikult maanteel. Ringi sisse jäi vaikseid linnatänavaid kus sai kiirendada, pidurdada ja kurvitada. Maanteel oli ca 3 km pikkune laskumine 100m kõrguste vahedega. Siis sõitsin paar km sirget. Tagasi oli siis sama tee mäkke.

Maastiku rattaid testides olin heas seisus. Stuttgarti ümbrus oli pinnase mõttes sarnane tüüpilise Eesti metsaalusega. Kuna oli kuiv siis radade põhjad olid kõvad. Samas oli näha, et vihmade ajal on need olnud savised ja libedad, kohati ka pehmed. Kive ja juurikaid oli minimaalselt ca sama palju kui Rakke või Rõuge metsaalustel. Laskumised olid pikad, kohati ka järsud. Tõusud samuti. Tegin kõikide maastikuratastega ühe kindla ca 15 min pikkuse testringi, et tulemused oleks omavahel võrreldavad. Päris pikka loodis olevat sirget metsa all ma ei leidnudki. Katsetused kuidas ratas sirgel kiirust hoiab tegin ca 300m pikkusel kruusalõigul. Ringi sisse jäi ka 1 pikem laskumine kõrguste vahega 120m ja sama rada tõusuna. Siin oli nii järsemaid kui laugemaid  sektoreid, kiiremaid ja aeglasemaid pöördeid, veidi kive, juurikaid, savi sisse sõidetud pikirööpaid jne.

Muljed rajalt:

Maanteerattad:

Scalera – Ainult ülivõrded: väga jäik, kiirendus väga hea, mäkke läks väga hästi. Väga hästi juhitav. Kurve oli väga hea võtta. Esitluse parim emotsioon. Raam väga aerodünaamiline. Tõsi küll, aero omadusi kuskil testida ei saanud. Tõeline tipp võistlusratas.

 

 



Space – piisavalt jäik, sõita mugav. Kahjuks proovisin seda pärast Scalerat. Enam sellist emotsioonilaksu kätte ei saanud. Aga tegu on kõva kesklassi pilliga. Ühtegi halba sõna selle ratta kohta öelda ei saa. Lihtsalt pärast Scalerat tundus ta veidi tuimem. Tegelikkuses väga OK pill. Just selle taseme ratastega sõidab valdav enamus Filtri sarjas osalejaid.

 

 



Maastikurattad:

29“FS alu Sprada - 29“ ja 2 amorti tasandab väga kergelt kõik ebatasasused. Kõrge. Sõitis probleemideta üle palkide kuhu ülejäänud rattad takerdusid (ka Slider). Kõrge keskjooksu (raskuskeskme) ja pikkuse tõttu kiiretes kurvides kohmakam kui väiksemad rattad. Sirgemaid ebatasaseid laskumisi oli hea võtta. Kurvilistes kohtades bussjuhi tunne. Seda võimendas ka 70cm lenks. Samas lühike chainstay teeb ta omas klassis siiski hästi juhitavaks. Kiirenduse poolest uimane (uimasem kui teised). Pärast tehnilist osa kiirendamine problemaatiline, enne tuli 2 amorti lukku panna. See võttis aega. Kokkuvõtteks - mõnus looduses kruiisamise ratas. Kohtade peale võistlemiseks veidi uimane. Samas takistused rajal ei ole probleemiks.

 



29“ alu Sola – üle takistuste veereb ilusti. Juhitavusega saab hakkama. Kiiretes kurvides siiski kohmakavõitu. Parem siiski kui Sprada. Kiirendus enamvähem. Oma klassi kohta OK. Keskmise hinnaklassi kvaliteetne maratoni pill

 



29“ karbon Storm – Raam jäik, kiirendus hea, ronib hästi. Laskudes kuuletub ok-lt. Samas teravates kurvides siiki kohmakavõitu. Samas kui sellega veidi harjutada? Tiptop Samsungi ja TRM pill. XC-l ja Kolmapäevakutel ei tohiks väga hätta jääda.

 

 



27,5 FS alu Slider – Väga hea tehniliste raja ratas, eriti sobivad laskumised ja hüpped. Kiiretes kurvides hea juhitavus, 2 amorti hoiavad kindlat kontakti maaga. Enne kiirendust amortide lukustamine on võistlussituatsioonis aeganõudev. Samas metsas sõidu nautimiseks väga hea, Juurikased kolmapäevakud sobivad väga hästi, Freeride on tema element.

 

 



27,5 alu Slade – Hea juhitavus ning maatikukõlbulikkus. Mäest üles ronib ilusti. Selles osas 29“ga suurt erinevust ei tundnud. Suht ergas. Eriti kui 29“ seljast ümber istud. Sobib ratturile kes sõidab nii Samsungit kui Kolmapäevakuid.

 

 



27,5 carbon Syncra – Ülihea maastikutunnetus. Ratas kuuletub väga täpselt igale käsklusele ja annab maastikult väga kiire ja adekvaatse info toimuva kohta. Kurve saab kiirelt läbida, kiirendus katsealustest maastikuratastest parim, ronib väga hästi ka tehnilisi tõuse. Siinkohal erinevust 29“ga ei tunnetanud. Kerguse ja jäikuse poolest ronis nn jõulistest tõusudest paremini üles.

 

 



279 Signo – 279 tähendab siin, et tagajooks on 27,5" ja esijooks 29". Amort on 140mm käiguga, tõusudel saab ta lihtsalt 110mm peale seadistada. Nii muutub ratta geomeetria ronimiskõlbulikuks. Tõenäoliselt muutub freeriderite seas populaarseks. Moskva kottpüks (loe: freerider) Sergei Maltsev kiitis tema omadusi kiirete, tehniliste  ja järskude laskumiste tehnilisematel lõikudel. Samas väga kurvilistele radadele soovis ta siiki Sliderit.

 

 

 


Strake – Väga kerge ja silmapaistva disainiga linnaratas. Jäin linnavahel  korra seisma, et muuta lenksu asendit. 2 kohalikku hakkasid kohe uurima mis ratas see on, kuidas tehtud jne. Mehhaaniline ketas ei ole muidugi teab mis tipp, aga esteetilisem ja efektiivsem kui V pidur.

 

Riho Ever

Täna algab T'd France

Täna algab selle suve üks suursündmuseid spordimaailmas. Antakse 100-s stardipauk Tour de Francele. Pea kõik rattaspordiga seotud ettevõtmised püüavad oma nime selle sündmusega siduda. Sama teevad ka paljud ettevõtmised, millel puudub igasugune seos spordiga. Selline omakasupüüdlik enda haipimine on tegelikult väga tervitatav. Nii antakse Tour de Francele kaalu juurde ja muudetakse seda niigi suurt sündmist veelgi olulisemaks.

Oma oksa Touri ümber aupaistet ja sära tekitavasse lõkke lõõma viskab ka hobiSPORT.ee.

Nii nagu mitmel eelneval aastal stardib ka tänavu Tour de Francel üks meeskond suurepärastel FFWD jooksudel. Nendeks on Vacansoleil DMC ja väsimatu ründaja Johnny Hoogerland. Usume, et neil läheb hästi ja oma osa mängivad ka tipptasemel jooksud.

Meistrite valikusse kuuluva tehnikaga soovib sõita igaüks. Soodne võimalus selleks avaneb just nüüd, 100nda TdF-i toimumise ajal. Alates stardipaugust kuni finišini Champs Elyséel kõikide FFWD jooksude hinnad -20% odavamad. Tartu Rattaralli, Filtri sari, Eesti Rahva Velotuur, Veteranide tuurid, Lauri Ausi Mälestussõit, Aerobike ja paljud teised võidusõidud mööduvad nendel jooksudel lennates.

Tuletame veel meelde, et Facebookis käib kampaania, mille raames loosime välja juubelituuri Continental Grand Prix 4000 Le Tour Special Edition rehvide komplekti.

Ning last but not least, elame kõik kaasa Rein Taaramäe sõidule.

 

Hobisport 5'e aastane

Aeg lendab ja 12. Märtsil saab juba 5aastat sellest, kui me oma virtuaalse poe uksed avasime. Meil on hea meel tõdeda, et oleme selle ajaga leidnud omale hulgaliselt toredaid kliente ja võitnud Teie usalduse. Eks vahel veab ka meil viltu ja kõik ei õnnestu nii nagu plaanitud aga oleme alati suutnud sellised pisikesed apsud koostöös kliendiga lahendada ja ikka sõpradeks jääda. Oleme Teile selle eest väga tänulikud. Saabuva pidupäeva puhul pakume omalt poolt kõikidele tellijatele ajavahemikul 04-10 Märts 2013 trasnpordi Smart Posti vahendusel tasuta. Samuti on sünnipäevanädalal paljud tooted (Sigma pulsikellad, High5 Isogeelid, FFWD jooksud, Tacx T1980 ergotrainer) erihinnaga.

Mida siis selle viie aastajooksul oleme teinud?

Alustasime NoSaint maastiku- ja Cicli B maanteerataste toomisega kohalikele teedele. Tänaseks on need nimed võõrad vaid vähestele jalgrattaspordi huvilistele.

Samal aastal tutvustasime ka noort, toona kõigest paari aasta vanust Hollandi tootjat Fast Forward, kelle maantee jookse on kasutanud ja kasutavad mitmed tuntud  PRO tuuri meeskonnad. See on kindel märk nende jooksude headusest ning vastupidavusest. Käesoleval hooajal on Vacansoleil'i profi meeskonna ratturid mitmeid kordi käed püsti üle finishi joone veerenud just FFWD jooksudel. Veel mõni hooaeg tagasi tegid seda sama ka QuickStep'i ratturid, eesotsas Tom Bonen'iga. Sellest ajast kindlasti mäeltavad paljud ka väikest kõmu mehaanilise dopingu teemadel :). Kes veel ei tea, siis see pisike huumor sündis meil kunagises Kamikadze pubis lõunasöögi järjekorras seistes. Õhtuks oli ideest saanud teostus ja mõne päevaga levis see kulutulena kaugemale, kui me loota julgesime. FFWD tootevaliku paremaks tutvustamiseks tegime oma veebilehele nende jaoks eraldi nugakese, kust leiab kogu nende tootevaliku tutvustuse. Samuti on KKK rubriigis hulgaliselt asjalike artikleid ja soovitusi, mida on paljud juba lugenud ka meie põhilehe KKK rubriigist. Tänaseks oleme need oma põhi lehelt tõstnud ümber Fast Forward'i lehele.

Aastal 2010 lisandusid meie valikusse Inglise tootja High5 sporditoidud, geelid ja joogid. Rõõm on tõdeda, et mitmed sportlased, kes on algselt võtnud prooviks mõned gel'id on nüüd jäänud püsivalt nendele truuks. Seda ilmselt põhjusega. Spordi toitude, jookide ja geelidega on juba nii, et pole olemas 100% ideaalset toodet, sestap me ka ei ütle, et High5 on ainus ja õige. Ei. See on üks võimalikest vlaikutest paljude heade toodete/brändide hulgas. High5 bränd on hetkel meie maal põhjendamatult vähetuntud aga me loodame seda viga parandada ning nende tooteid teile ka paremini tutvustada. Selleks tegime ka High5 toodetele omaette lehe, kus saab tutvuda nende erinevate toodetega ning lugeda ka artikleid samal teemal.

2012a lisandus meie tootevalikusse Silveback jalgrattad. Kuni selle ajani olime konsentreerunud rohkem võistlus spordiks mõeldud jalgratastele, kuid Silverback'i ratastega tugevdasime oluliselt oma võistlusrataste sektorit ja lisaks katsime ära ka senini meie valikust puudunud 'mõistliku hinnaga' jalgrataste sektori. Silverbacki näol ei ole tegu pelgalt järjekordse brändijaga, kes ostab osa masstootmis liinilt tulevatest raamidest, kleebib sinna oma logo ning uus ratas ongi valmis. Silverback on kõikide oma rataste raamid projekteerinud ise ning selle arendustöö käigus välja töödanud ka mitmed uudsed tehnoloogiad, mis ke nende nimele patenteeritud. Täiesti uudne on USB pordiga varustatud linnaratas, mis võimaldab sidu ajal näiteks telefoni laadida. Kõigest sellest lähemalt saab lugeda juba rataste endi juurest. Silverback jalgrattad leiad SIIT.

Talveperioodil pakume koostöös SALOMON'i ja MADHSUS'e brändi maaletoojaga ka oma tootevlaikus suuski, suusasaapaid, lumelaudu ja muud talvevarustust.

Lisaks põhitegevusele oleme toetanud ka erinevaid sportlasi, spordiklubisi ja ka mõne rattavõistluste koraaldamist (Talvemaraton, MTB kolmapäevakud). Samuti tasub jälgida meie Facebook'i kontot, kus jagame huvitavat informatsiooni ja aeg-ajalt korraldame mõne viktoriini, kust ei puudu ka auhinnad.

Omaltpoolt soovime teile edu jätkuvaks ja algavaks spordihooajaks ning loodame, et saame sellejuures Teile ka edaspidi abiks olla.

Kohtumiseni spordiradadel.

Riho, Veiko, Andre

Häired e-poe töös 15-16.01.2013

Tere,

Seoses Elioni poolse rikkega ei töötanud meie e-pood 15-16.01.2013.

Kuna ka meie meilid istuvad Elioni serveris siis saime me rikke ajal saadetud kirjad kätte alles täna. Meil puudub ka kindlus, kas kõik Teie poolt saadetud kirjad on meieni jõudnud. Kui Te ei ole oma vastust nõudvale kirjale täna õhtuks vastust saanud siis saatke see uuesti.

Vabandame tekkinud ebameeldivuste pärast.

Andre, Veiko, Riho

Rattalaat 2012

Tänavune rattalaat saab toimuma 20.10.2012.

Kohtumispaik endine: Škoda autosalong Paldiski mnt 73/Pirni 1

Kavas on: parimad pakkumised Hobispordilt ja teistelt kohalikelt kaupmeestelt, eraisikute müügiplats, registreerimine järgmise hooaja võistlustele jne

Aftekas: Tour de Venus nagu ikka.

Sheerige ja laikige!

High5 - Bikeradari arvates parim spordijook ratturile

Rahvusvaheliselt tuntud ja tunnustatud rattaportaal bikeradar.com testis 16 erineva tootja spordijooki ja tunnistas parimaks High5 Energy Source. Õiglane valik:-)

Artiklit ennast saab lugeda siit.

Uued tuuled Hobispordis

Rattatööstus on viimaste aastatega tormiliselt arenenud: 29“, 650b, singlespeedid, fiksid, meie linnapilti üha enam ilmestavad tavalised linnarattad, siin-seal surisevad elektrirattad jne. Kasvanud on ka inimestehuvi kõige selle uue vastu. Ja kui kliendid midagi tahavad siis seda nad peavad saama.

Et seda kõike pakkuda, otsisime oma kaardiväe No Sainti ja Cicli B kõrvale kiirelt kasvava, oma raamide ja  uute tehnoloogiate kallal kõva arendustööd tegeva ning kõige selle eest nii sõitjate kui maailma juhtivate rattaajakirjanike poolt paljukiidetud Silverbacki.

Alates tänasest on meil saadaval ka lasterattad, linnarattad, 29“ maastikurattad nii ühe- kui kahe amordiga ja vastu tulles kõikidele temposõidu ja triatloni harrastajatele – puhastverd temposõidu rattad.

Omame Eestis Fast Forwardi jooksude, HighFive spordijookide ja Silverback rataste esindusõigust. Et nende brandide kohta käiv info oleks kõik ühte kohta koondatud muutsime ka  oma poe ülesehitust. Igale kaubamärgile ehitasime eraldi alamlehed, kust leiab vastava brandi või toodete kohta käiva info lihtsalt üles.

Loodame, et see teeb Teie elu lihtsamaks. Meie elu küll teeb:-)

Parimate soovidega,

Veiko, Andre, Riho

Kuningas on surnud. Elagu kuningas!

Kurbusega peame teatama, et Hobispordi pulsikellade sektori vaieldamatu müügihitt Sigma PC 15 on meie seast lahkunud. See kell sai meie klientide seas populaarseks poe esimestest avamispäevadest saadik pea 4 aastat tagasi. Lihtne, piisavalt funktsionalne, töökindel ja hea hind olid tema põhilised iseloomujooned.

RIP!

Aga õnneks on Sigma arendusosakond välja töötanud hitile väärika järglase – Sigma PC 15.11. Oma eelkäijast erineb ta veidi parema väljanägemise (tegelikult mis Sa ikka nooruki välimust vanuriga võrdled) ja mõnede lisavõimalustega. Uuel kellal on pulsitsooni graafiline indikaator, ehk võimalus kuvada pulssi protsendina ja/või graafiliselt näha millises tsoonis Sa hetkel viibid. Lisaks on uudisena veel patarei seisundi displeil kuvamise võimalus. Ja loomulikult kõik endised head omadused. Uut kella näppida saab siin.

Elagu kuningas!

 

Skike testride.

Aegajalt on meie käest küsitud Skikede omaduste ja saadavuse kohta. Ka ennast hakkas huvitama mis imeloomaga tegu on.

Saime nädalavahetuseks enda kätte ühe paari Skaike ehk maastikurullsuuski ja kukkusime kohe kuuma andma. Kuna nii minul kui Andrel rullsuuskadega maastikul sõitmise kogemus puudus, siis päris juurikatele me esimese korraga ei roninud. Kuigi Youtubes saab vaadata, kuidas vennad ka mööda juurikaid Skikedega kütavad. Aga kõvapõhjalisel kruusa- ja tuhateel oli nendega päris hea sõita. Mul endal on tavalised rullsuusad. Nendega saan ma sõita ainult mööda hea kattega asfalt teid. Skikedega sai vabalt sõita ka pinnatud ja kehvas seisus asfalti. Ainus mida pidi silmas pidama olid kruusa- ja tuhateedel olevad lombid ja ligasemad kohad. Hooga pehmele pinnasele peale lennates tahtsid jalad seisma jääda ning keha proovis jätkata samas tempos liikumist. Seekord läks siiski õnneks ja koju jõudsin puhaste riietega.

Igal juhul oli tegu täitsa fun üritusega. Asi olin isegi nii fun, et me neid Skikesid enam omanikule tagasi ei andnudki. Lähiajal võib näha Andret mööda Pirita metsa Skikedel radu mõõtmas.

Kokkuvõttes on Skiked neile, kes soovivad juba alates sügisest (või kevadest) hakata uueks hooajaks suusakilomeetreid koguma ja oma hea asfaldiga piiratud liikumisareaali avardada. Või siis neile, kelle kodu ümbruses ei ole piisavalt hea kattega teid.

Riho

Video (mitte meie) Skaikimisest.

Sloveen Borut Bozic võitis Šveitsi velotuuri 5. etapi

Hea tiimitöö veeretas üle Šveitsi velotuuri 5-nda etapi finišijoone esimesena Vacansoleil-DCM värvides pedaaliva sloveeni Borut Bozici. Teda vedas lahti meeskonnakaaslane Marco Marcato, viimased 200m vormistas Bozici ise.

Fast Forwardi tagumist jooksu imetlevad alloleval pildil Oscar Freire, Peter Sagan ja Tejay Van Garderen. Edaspidi nad teavad, milline varustus viib sihile.

Rattasõidud märja ilmaga

Eilne trenn möödus kerges uduvihmas. Tatise ilma tõttu ajasin välja talveratta ning jalga panin talvekingad.

Kruiisisime hilisõhtul mööda linna. Pirita-Vanalinn-Shnelli tiigi ja Toompea vaheline nõlv-Pelgulinn-Kopli koos Sepa tänava ja Liinidega-Paljassaare-Balti Jaam-Pirita. Elamus missugune. Uskumatult palju kohtasime teisi hilisõhtuseid rattureid. Hea meel oli näha, et valdaval enamusel olid tuled peal.

Tänu pikkadele porikatele ei pidanud ma paaniliselt igat lompi vältima. Tundsin pärast 2 tunni pikkust keskmisest vesisemat sõitu rõõmu puhaste riiete ja kuivade jalgade üle. Samas trennikaaslase riided vajasid kohest pesu.

Ehk kes käib ka hilissügisel sõitmas - nii tuled, kuivad ja soojad jalad kui pikad porikad on olulised nii tervise kui mugavuse pärast.

Kuiva veeremist ka märja ilmaga,

Riho

Nightride 12.10.2010

Eile käisime siis järjekordsel Nightridel.

10 esituld, 7 meest ja 6 kiivrit alustas sõitu trassil Velodroom-Maarjamäe-Lauluväljaku singel-Kadriorg/Hundi kuristik-Pae park-Kadriorg-Sossi sektor-Kesklinna kalmistu ja selle ümbrus ning Piritale tagasi. Toimus 1 kukkumine. Mis te arvate kas kukkujal oli kiiver peas?

Ei olnud.

Siit moraal - kui soovite vähem kukkuda siis kandke kiivrit!


Kadriorus olles põikasime korra sisse ka Hundi kuristikku. Kahjuks ei avaldanud ürgne kanjon pimeduses sellist muljet nagu valges. Tundub, et lähiajal on põhjust sama sõitu valges korrata. Tsekkasime ka Pae karjääri singlite seisukorda. Pärast pargi ehiitamist ei olnud ma sinna kanti sattunudki. Päris ägedatest radadst oli alles vaid mõnesaja meetrine lõik. Õnneks oli see lõik keskmisest ärevam. Väikese vääratuse korral oleks suplus olnud garanteeritud. Seekord pääsesime kõik kuiva jalaga. Ka kiivrita sõitjad.

Sõtisime veel Sossi tagusel tühermaal, külastasime Pronksmeest tema uues asukohas ja kruiisasime sõjaväe- ja kesklinna kalmistu vahelisel singlil ning tennuseväljakute ja Spordihalli vahel.

Ilma tellisin küll ilusa, aga Pirita poole tagasi sõites tahtis vastutuul sokid jalast puhuda. Edaspidi püüan tellides ka tuule suunaga arvestada.

Riho

 

Hobisport Tristari Triatlonil.

Järgmisel reedel, s.o. 06.08. on meil pood avatud.Tegelikult ei ole see mingi uudis. Oleme ju avatud 24/7.

Aga järgmisel reedel on suletud meie kontor ning kaupa kontorist kätte ei saa.Vot see on uudis.

Oleme müügitelgiga Pühajärvel Tristari Triatlonil. Kes on samal ajal seal kandis tulge vahvale võistlusele kaasa elama. Ja ühtlasi astuge ka meie boksi.

TRIATLON: TriStar111 Estonia võistlus on harrastussportlasele parim ja soodsam võimalus end triatlonil proovile panna!

TriStar111 Estonia triatlonivõistluse distants on kokku pandud just harrastajale.
7.augustil Pühajärve ääres Otepääl aset leidev triatlonivõistlus motiveerib kaasa lööma harrastajaid nii võistlusdistantsi sobivuse kui ka osalemisega kaasneva tervituskingituste poolest.
Võistluse korraldaja ja tipp-triatleet Ain-Alar Juhanson:“Läbi aastate poolpika triatloni korraldades oleme jõudnud võistlusformaadini, mis on sobilikum just harrastajale – lühem ujumisdistants, pikem jalgrattadistants ja lõpuks triatloni kohta väga lühike 10km jooksudistants.“

Juhanson lisab:“Triatloni võistlus koosneb arvatavasti kolmest harrastussportlase jaoks enamlevinud spordialast, mida on lihtne harrastada, ei nõua väga suurt ettevalmistust, kõiki neid alasid järjest teha 5-6 tunni jooksul on muidugi suur väljakutse, aga seda me tahamegi harrastajale pakkuda koos nauditava võistluspaigaga Pühajärve ümbruses.“

Samuti on võistluse korraldusmeeskond kokku pannud võistlejate stardipaketi nii, et võistleja saab võistlusest parima elamuse ning suurepärase mälestuse:

-    individuaaldistantsile startijad saavad tervituskingituseks praktilise Eesti rahvusvärvides TriStar111 Estonia seljakoti;
-    kõigile finišijoone ületajatele antakse eksklusiivne TriStar111 Estonia lõpetaja t-särk, riputatakse kaela medal ning saavutatut jääb meenutama ka diplom;

Lisaks on kõik täispika distantsi võistlejad oodatud 6. augustil võistluseelsele õhtusöögile Energy Night ning 7. augustil võistluse järelpeole Star Nightile, kus on võimalik jagada oma kogemusi teiste võistlejatega ning taastada päeva jooksul kulutatud jõuvarusid, nautides head sööki ning live-kontserti.
Võistlusdistants on 1 km ujumist, 100 km jalgrattasõitu ja 10 km jooksu, mis on kogupikkuses 111 km. 

TriStar111 Estonia
7. august 2010 Pühajärve, Otepää / 1km ujumist, 100km jalgratast, 10km jooksu


Meedia kontaktid:
TriStar111 Estonia    Ain-Alar Juhanson      Mob: 53 338 272, e-mail See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
TriStar111 Estonia      Andre Poopuu        e-mail See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.  

Devolder võitis Belgia meistri särgi

Samal ajal kui Cofidise sõitja Rein Taaramäe oma grupisõidu meistrisärgi klubikaaslasele Kalle Kriidile loovutas (no eks tegelikult sai Kriit ikka päris oma särgi:-)) jagati meistrisärke ka teistes riikides.

Belgias toimusid grupisõidu mestrivõistlused sama kava järgi. Valitsev meister - Quick Stepi sõitja Tom Boonen loovutas oma särgi klubikaaslasele Stijn Devolderile.

Stijn ei podanud küll pingutama nii nagu Kalle. Teda veeretasid võidule FFWD hamsterwheelid

Bioloogiline doping?

Palju elevust tekitanud Cancellara mahhanilise dopingu kõrvale on kerkimas bioloogilise dopingu kasutamise kahtlus belgia tippsprinter Tom Booneni poolt.

Nimelt FFWD F5R jooksude sisse on ehitatud hamstrite jooksurada. Enamuse sõidu ajasthamster magab. Kui aga Boonen vajutab spetsnuppu oma lenksul, lastakse hamstri nina kõrgusele porgand ja hamster hakkab selle poole jooksma. See annab sprinterile ekstra 5 km/h lisakiirust mis finišisirgel on määrava tähtsusega.

Kuidas muidu seletada Booneni ebatavaliselt suuri finišikiiruseid ja häid tulemusi?

Minu konto

Kontakt

Riveante OÜ

Nõmme tee 95 / Tüve 22a
11317 Tallinn, Estonia

Võta ühendust: +372 50 26 200

Reg nr: 11473210