CEEPO Rindo ALU gravel raam

Erakordne väärtus. Erakordne kogemus.
Tutvustame Rindō AL, fun factorile orienteeritud alumiiniumist platvormi, mis on tõeline tööloom. See on loodud erinevate maastike jaoks, alates siledast asfaldist kuni kiire kruusa ja mitmepäevaste seiklusteini keerulistel ja rasketel teedel.
Lihtsalt öeldes on Rindō AL praktilisuse kehastus, millel on lisatud veidike elegantsi . See on ideaalne ratturitele, kes hindavad nii lihtsalt toimivat ja mitmekülgset ratast, kui head stiilitunnetust. Rindō AL esindab magusat kontrastide harmooniat – praktilise ja mitmekülgsete funktsioonidega klassikalise alumiiniumraami omadused võib kokku võtta kolme sõnaga: kiirus, elegantsus ja vastupidavus.
Peamised omadused:
- Täielikult integreeritud kaabeldus lenksus.
- T47 keskjooks, mis on tugev ja vastupidav.
- Mahutab ära kuni 45 mm rehvid.
- Mitmed pudeli- ja pakiraamikinnitused
- Elegantne süsinikust kahvel, millel on 3 kinnituspunkti ja peidetud dünamo juhtme kanal.
- Ideaalne rattamatkadele ja ultra-pikamaa sõitjatele.
Rindō AL pakub praktilist ja usaldusväärset sõidukogemust koos elegantsete detailidega, mis on ümbritsetud traditsioonilise, kuid mängulise esteetikaga.
Tasakaal:
Rindō AL saavutab ideaalse tasakaalu taskukohasuse, praktiliste detailide, sõidurõõmu ja toimivuse vahel. See on vastupidav ja mitmekülgne, sobides igasugustele ratturitele:
- Kruusaratta uustulnukatele, kes otsivad karmile maastikule sobivat esimest ratast.
- Neile, kes vajavad mitmekülgset platvormi.
- Ratturitele, kes soovivad pikaajalist kaaslast, mis areneb koos nende oskuste ja stiilinõuetega.
Ehita sellest värvikas nädalavahetuse seikleja või kõrgklassi võistlusratas – Rindō AL on valmis kõigeks.
Fookus naeratustel, mitte rahakotil:
Rindō AL on loodud tagama parimaid hetki karmidel teedel. See ühendab praktilisuse, taskukohasuse, võimekuse, funktsionaalsuse ja mitmekülgsuse, jättes üle finantsi ka upgradideks. See on loodud kestma.
Me ei saa tulevikku ennustada, kuid saame selleks valmistuda. RINDŌ AL on loodud tänasteks sõitudeks ja homseteks võimalusteks, pakkudes mitmekülgsust ja kohanemisvõimet muutuvate ratturite vajadustega.
Suurused:
XS (ST:430), S (ST:460), M (ST:490), L (ST:520), XL (ST:550)
Ühilduvad käiguvahetussüsteemid:
- SHIMANO Di2 & mehaaniline
- SRAM eTap AXS & mehaaniline
- Campagnolo EPS & mehaaniline
Keskjooks:
T47
Käpp max/min:
- 2x: Max: 50/34T, Min: 48/31T
- 1x: Max: 42T, Min: 40T
Pidurid ja kettad:
- Flat Mount
- Sobib ketastele 140 mm ja 160 mm
Stemmi pikkus:
- S: 90 mm
- M: 100 mm
- L: 110 mm
(Stemm raamikomplektiga kaasas )
Thru-Axle:
- Ees: 100 mm x Ø12, samm: 1.5
- Taga: 142 mm x Ø12, UDH samm: 1.5
Maksimaalne rehvilaius:
- 27.5/650bx2.1
- 700x45c
Sadulapost:
Ø 27.2
Esikäiguvahetaja kinnitus:
Ø 31.8 FD klamber (ei kuulu raamikomplekti juurde)
Tagumine käiguvahetaja:
UDH
Kaelakausid:
- Ülemine: 1.5” (EC44/28.6)
- Alumine: 1.5” (EC44/28.6)
Raamimaterjal:
- Materjal: 6061 alumiinium, osalise kaablite integreerimisega
- Kaal: 1645 g (raam, suurus M, ilma värvita)
Kahvel:
- Materjal: Süsinik
- Omadused: 3 pudelikinnituse kohta, dünamo kaabli kanal
- Kaal: 520 g (lõikamata kujul)
UCI sertifikaat:
Loomulikult mitte.
Selle toote kohta pole veel ülevaateid kirjutatud.