x 

Kuidas lihtsalt ja ka keeruliselt tubeless rehvi pöiale saada - the struggle is real

Need, kellel on kasutusel tubeless või tubeless ready rehvid teavad, et aeg ajalt tuleb need maha võtta, vanast lateksist puhastada või lihtsalt kulunud või vigastatud rehv uue vastu vahetada.
Tihti peale aga ei taha olla rehv pöiaga liiga suur sõber ning ei soovi ennast kuidagi sinna õhutihedalt peale istutada. Kui sul on kodus kompressor, siis pole muret. Aga kui ei ole?

Higise seljaga põranda pumbaga pumpamised, lateksit täis riided, rikutud õhtud ja lubadused, et ise selle jamaga enam ei tegele, on inimesed pannud aga välja mõtlema lahendusi, et olukorda lihtsustada.

 

 

Nipp nr 1.
See on kõige lihtsam ja ka ebatõhusam, kuid siiski mõnikord toimiv viis.

a. pane rehv pöiale, määri selle servad kokku näiteks Schwalbe Easy Fit vahendiga
b. veendu, et rehv ei oleks kusagil krussis ja istuks võimalikult võrdselt pöia peal
c. eemalda kas ventiili võtme või mõne muu sobiva vahendiga presta ventiili sisu.

d. lateksi saad sisestada avatud ventiili kaudu või siis rehvi ja pöia vahelt
e. eemalda pumba voolilkult pea ja pane vooliku ots ventiili otsa (hea oleks, kui pump oleks võimalikult suure tootlikusega).
f. pumpa elu eest (jooks võiks sellel ajal rippuda, et alumine osa rehvist jooksu raskuse all lapikuks ei oleks surutud)
g. kui õnnestus on hästi - proovi kiiresti ventiili sisu tagasi keerata (vaata, et see minema ei lenda) nii, et võimalikult vähe õhku rehvist välja pääseks
h. pane pumbale otsik tagasi ja pumpa kuni rehvi ääred lähevad klõpsuga pöia randi sisse. keeruta seejärel jooksu igate pidi, et lateks leiaks tee sinna, kuhu peab

Nipp nr 2.

a...d on samad
e. keera ventiili sisu tagasi
f. kasuta SKS TL pumbaotsikut, kus saad kasutada vajadusel ka CO2 ballooni - sobib enamikele põranda pumpadele.
g. pumpa elu eest (jooks võiks sellel ajal rippuda, et alumine osa rehvist jooksu raskuse all lapikuks ei oleks surutud)
h. kui ei toimi lase otsiku kaudu pumpamise ajal sisse üks CO2 balloon.
i. 99 % tõenäosusega said rehvi peale
j. pumpa kuni rehvi ääred lähevad klõpsuga pöia randi sisse. keeruta seejärel jooksu igate pidi, et lateks leiaks tee sinna, kuhu peab
k. miinuseks see, et kasutad CO2 balloone, mis on lisakulu ja külm gaas võib lateksi omadusi halvendada


 

Nipp nr 3.

a...d on samad
e. keera ventiili sisu tagasi
f. võta Shwalbe Tire Booster balloon ja pumpa see põranda pumbaga soovitatud rõhuni
g. päästa rõhk ventiil kaudu rehvi, pumpa peale seda kiiresti põranda pumbaga lisaks, kuni rehvi ääred lähevad klõpsuga pöia randi sisse. keeruta seejärel jooksu igate pidi, et lateks leiaks tee sinna, kuhu peab
h. korras

 

Nipp nr 4

a...d on samad
e. keera ventiili sisu tagasi
f. võta Topeak JoeBlow Booster kompressorpump
g. pumpa pumba õhumahuti täis, ühenda ventiil, ava klapp, ise samal ajal juurde pumbates
h. pumpa kuni rehvi ääred lähevad klõpsuga pöia randi sisse. keeruta seejärel jooksu igate pidi, et lateks leiaks tee sinna, kuhu peab
i. tehtud

 

 

Nipp nr 5.

...ei  hakka enam algust kordama...
Kasutad lihtsal mõnda CO2 ballooni kiirpumpa. Näiteks SKS Airguni - reeglina toimib
Miinuseks see, et kasutad CO2 balloone, mis on lisakulu ja külm gaas võib lateksi omadusi halvendada

 

 

Nipp nr 6.

Teed ise endale rõhuballooni - võib osutuda ohtlikuks, väga ei soovita

 

Nipp nr 7.

Kasutad gaasi ja tuld - eeee nali ei soovita üldse

 

 

Minu konto

Kontakt

Riveante OÜ

Nõmme tee 95 / Tüve 22a
11317 Tallinn, Estonia

Tel: +372 502 6200

Reg nr: 11473210